comment contacter le service client WIREX

cartouche
call service
call service

numero support client belgique

comment contacter le support client WIREX – par téléphone, courriel, discussion ou sur les médias sociaux

numero support client belgique
WIREX : néo-banque spécialiste des devises numériques

service client WIREX – NEOBANQUE spécialisée dans les CRYPTO MONNAIES

Si vous désirez entrer en relation avec les services client de WIREX pour investir dans les devises de votre choix et les utiliser pour vos achats quotidiens, vous n’avez pas à jongler avec des plateformes coûteuses et réservées aux initiés. Au contraire, il vous suffit de disposer de cartes de crypto-monnaie qui vous permettront d’acheter, de vendre et de dépenser vos crypto-monnaies de manière instantanée et gratuite. Faites confiance à WIREX, nous vous proposons dans ce texte les coordonnées pour vous abonner facilement à WIREX.

Appeler WIREX

Si vous avez besoin de plus d’informations sur l’utilisation de WIREX, ses services et ses offres, vous pouvez appeler le 855-500-0217.

Contactez par courriel ou formulaire WIREX

  • Vous pouvez entrer en contact avec le service client WIREX via ce formulaire d’assistance.
  • Pour demander une carte WIREX, veuillez soumettre votre demande via ce formulaire.
  • Si vous avez besoin de plus d’informations, consultez notre forum communautaire où vous pourrez poser toutes vos questions. En cas de problème, soumettez une demande et notre équipe d’assistance répondra dans les plus brefs délais.

Envoyer un courrier postal à WIREX

Vous pouvez envoyer votre réclamation à l’adresse postale du siège social 34-37, Liverpool St
London EC2M7PP, Royaume-Uni
.

Comment ouvrir un compte chez WIREX ?

L’ouverture d’un compte chez la néo-banque spécialisée dans les crypto-monnaies WIREX se déroule en plusieurs étapes. Vous trouverez ci-dessous les détails ainsi que les justificatifs à fournir. WIREX s’adresse aux individus souhaitant faire du trading et détenir des crypto-monnaies. Pour ouvrir un compte, plusieurs critères doivent être respectés :

  • L’utilisateur doit être un individu âgé d’au moins 18 ans.
  • Résider dans le pays où la néo-banque est implantée.

Les cartes bancaires WIREX sont utilisables à travers le monde, mais pour l’instant, elles ne peuvent être émises que pour certains pays tels que la France, l’Allemagne, le Royaume-Uni, le Luxembourg, l’Espagne, la Belgique ou l’Italie. Il n’est pas nécessaire d’avoir un compte

blocked or closed with the platform. WIREX is also available to businesses.

The required documents must be written in English or accompanied by a certified translation.

In order for you to benefit from the services of an accredited translator, you will find on this page a list of accredited translators.

How to close a WIREX account?

Under the General Data Protection Regulation (GDPR), you have the « right to be forgotten, » which allows you to request the removal or deletion of the account as well as the deletion of your personal data.

Indeed, personal data can be used to identify a living person, alone or in combination with other information or any other information relating specifically to a living individual.

By submitting a request for account deletion, you confirm the decision to delete the account and the associated data. It will be impossible to restore or access them in the future.

In order to request the deletion of the content from your account, please follow the following procedure:

  • Access Preferences and click on Delete account. Take note of the information provided and choose Delete account if you wish to proceed.
  • Before submitting a request for the deletion of your account, you must withdraw any remaining funds and ensure that all transactions on the account are completed. Note that the account deletion request cannot be considered if the balance of your account remains positive.
  • Any request for the deletion of an account will be processed within 30 working days from the date of receipt of your request. After requesting the deletion of your WIREX account, do not transfer any funds to it.
  • WIREX will only comply with requests for account deletion if required by law. Depending on the activity in your account at this stage, some personal data may remain stored in accordance with the laws on anti-money laundering and combating the financing of terrorism that WIREX must comply with.

How to log in to the WIREX customer space?

To log in to the WIREX customer space, register for free on WIREX by filling out this registration form. You will then enter your country of residence, your email address, and your secure password. Finally, click Connect and you will be able to log in to your WIREX account.

How to get a WIREX loan?

In order to obtain a WIREX loan, you will need to meet all the necessary conditions. To start trading cryptocurrencies, opening an account is relatively simple. You will need to provide identification, a selfie, and complete the basic registration form: name, first name, email, and secure password. You will then need to apply for the payment card and provide the delivery postal address. To open an account, a minimum deposit of €25 is required.

Make an appointment with a WIREX advisor

In order to schedule an appointment with a WIREX advisor, call 855-500-0217. Alternatively, you can also submit a request by filling out this appointment scheduling form. Upon receiving your message, a WIREX advisor will call you back to arrange a convenient time.

How to file a complaint with WIREX?

To ensure that your complaint is directly transmitted to WIREX, we suggest sending your complaint to the postal address of its headquarters at 34-37, Liverpool St
London EC2M7PP, United Kingdom
.

Wirex offers you the opportunity to connect to your card via its platform, convert all your Bitcoin, Litecoin, Ethereum, Ripple crypto to fiat currencies, with the aim of using them to pay all your expenses and charges. If you still want to obtain more information, simply contact the Wirex customer service.

https://comment-joindre.be/ is a general assistance service by phone, directory, and connection provider. - This service is independent of all brands and does not respond on their behalf. Only the OFFICIAL customer service of a brand is able to provide you with suitable information for your situation. - Please read OUR T&C before using our services.

Laisser un commentaire

Votre adresse e-mail ne sera pas publiée. Les champs obligatoires sont indiqués avec *