Vous cherchez à contacter Jupiler ?

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Founded in 1966, Jupiler is a Belgian beer created and manufactured by the Piedbœuf brewery in the village of Jupille-sur-Meuse, in the suburbs of Liège. Jupiler is part of the Anheuser-Busch InBev (AB InBev) group, the world’s largest brewing company in terms of beer volume. The group produces many brands such as Budweiser, Corona, Stella Artois, Hoegaarden, Leffe, and Atlas. Jupiler has also gained renown as a sponsor of the Belgian first division football league.

How to reach out to Jupiler online?

To access information about Jupiler, the website (available in French, Dutch, and English) allows the public to find all the offers related to the beer brand: its history, products, commitments, and more.

The website does not offer the option to purchase Jupiler beer online (see paragraph below « On which websites can one buy beer online? »). It is rather an online communication service providing adult internet users with access to information about Jupiler beers. Access to the Jupiler website is exclusively for adults, and it is essential to provide your date of birth to enter the site.

How to contact Jupiler customer service by phone?

For any inquiries or issues, you can contact Jupiler’s customer service by phone by dialing the following numbers:

How to contact Jupiler customer service by email?

If you prefer to get in touch with Jupiler via email, customers have an email address available:

If you are an individual: consumer.care.be@ab-inbev.com

If you are a professional: cx.horeca@ab-inbev.com

How to contact Jupiler via a form?

Jupiler provides a very specific contact form on its website.

You will need to select the country of origin, the reasons for the contact request, your contact information, and then your message. A Jupiler brand advisor will respond to you as quickly as possible.

To stay updated on the brand’s product developments, promotions, and advantages, Jupiler also offers another contact form on its website.

How to contact Jupiler customer service by mail?

Questions? Complaints? If you have not been able to reach Jupiler by phone or email, you can contact the brand by mail in Belgium at the following address:

Inbev Belgium BV/SRL

Industrielaan 21

Boulevard Industriel

1070 Anderlecht 

How to contact Jupiler via social media?

To get in touch with Jupiler, you can also use social media. The brand, as well as the parent company AB InBev, are present on most social networks:

Contact Jupiler on Facebook

Contact Jupiler on X (formerly twitter)

Contact Jupiler on Instagram

Contact Jupiler on Linkedin

On which websites can one buy Jupiler beer?

The Jupiler brand, like many beer brands, does not directly sell its products online. Since beers are heavy and fragile, often requiring significant shipping costs, online beer sales are often considered a niche market,la majorité des fois achetées dans des bars et cafés par les clients, ou dans les grandes surfaces et magasins spécialisés. Toutefois, quelques sites possèdent des autorisations nécessaires pour commercialiser de la bière et d’autres spiritueux sur le web, tels que les sites suivants : 
 https://www.belgianbeerfactory.com/fr/
 https://www.lesbieresbelges.be/
 https://www.beergium.com/fr/
 https://www.saveur-biere.be/
 https://www.vandb.fr/biere/belgique
 Il convient de noter qu’une inscription préalable est exigée pour passer une commande sur l’un de ces sites, et qu’il est impératif d’être majeur. Par conséquent, il est parfois nécessaire de soumettre une pièce d’identité pour prouver votre âge.

Comment procéder en cas de différend avec un site de vente de bière en ligne ?

Pour toute mésentente avec un site de vente de bière en ligne, quelle que soit la marque, il est recommandé en premier lieu de tenter de joindre le service client par téléphone, e-mail ou courrier afin d’exposer votre problème et d’essayer de parvenir à une résolution satisfaisante. Si malgré vos efforts, le différend demeure et que vous êtes insatisfait de la réponse du service client, vous avez la possibilité de contacter une entité RELC (règlement extrajudiciaire de litiges de consommation) locale pour tenter de résoudre le litige.
Vous pouvez adresser votre demande à l’adresse suivante :
 Service de Médiation pour le Consommateur
 North Gate II, Boulevard du Roi Albert II, 8
 Bruxelles, 1000
 Belgique
Vous pouvez également trouver toutes les informations sur le site internet.
Les clients mécontents ont également la possibilité de se tourner vers la plateforme de règlement en ligne des litiges créée par la Commission Européenne en consultant le site.

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