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Track my package from PECHEUR.COM – Online Fishing Gear Retailer

Track my package from PECHEUR.COM: PECHEUR.COM is an internet-based fishing store. Within its online storefront, one can find a multitude of fishing gear and equipment. The enterprise offers cutting-edge products as well as more traditional items at wallet-friendly prices.

In addition, PECHEUR.COM features an extensive range of 800 brands to fulfill your fishing desires. Its team is also present to assist you in making informed choices and plans.

  • What steps must I take to track my package with PECHEUR.COM?
  • I wish to lodge a complaint with PECHEUR.COM
  • What are the options for returning my PECHEUR.COM package?
  • How can I get in touch with PECHEUR.COM’s customer service?

How to track my package and learn when my PECHEUR.COM order will arrive

Are you eager to monitor your package’s journey and learn when your order will be delivered? We are here to assist around the clock, every day [service independent of the brand – Using our service requires a package tracking number – An order number is insufficient]. Dial:

On the day your package is shipped, you will receive a confirmation email from the company that includes a link.

You can begin tracking by clicking on this link found within your email inbox.

Alternatively, you may review the history and progress of your orders through your personal account area. To do this, navigate to their website and select “My Orders”.

You will then view all the real-time details regarding your package’s transit.

Initiate contact with PECHEUR.COM by telephone

Additionally, the brand’s customer service can be reached through a phone call to address all your queries.

The telephone number to converse with a client advisor is: 033 4 70 90 07 18.

It is available from Monday to Thursday from 9:30 a.m. to 5:30 p.m. and Friday from 9:30 a.m. to 4:30 p.m.

Subsequently, a dedicated advisor will take charge of resolving all your concerns.

How to reach out to PECHEUR.COM via email or through an online form

Requests or inquiries for PECHEUR.COM can also be submitted via electronic mail.

To utilize its web form, please follow the subsequent link: https://www.pecheur.com/contacts.asp#sc.

You may as well compose your message and forward an email to: contact@pecheur.com.

A brand representative will be tasked with addressing most of your queries promptly.

How to pen a letter to PECHEUR.COM through postal mail

You might also leverage their postal address to dispatch a complaint letter or manage a return. Hence, we suggest composing and sending your letter via registered post with acknowledgment of receipt.

YouIl est donc nécessaire de transmettre votre requête à l’adresse suivante :

FUGAM
7 rue des Prés Liats
03800 GANNAT
France

La marque s’engage à donner suite à vos sollicitations en un temps record.

comment refuser une livraison PECHEUR.COM

Face à un défaut notable sur votre livraison, vous êtes en mesure de décliner l’objet.

Il est crucial de toujours examiner minutieusement votre livraison à son arrivée.

Par la suite, vous devez notifier le souci tant au service à la clientèle de l’enseigne qu’à votre transporteur.

modalités pour renvoyer une commande PECHEUR.COM

Un délai de 20 jours vous est accordé pour faire valoir votre droit de rétraction.

Pour procéder au renvoi de l’objet, connectez-vous à votre compte client sous la section « Mes commandes ». Après cela, il faut cliquer sur l’article concerné puis sur « Retourner un article ».

Il est également requis de remplir et expédier le formulaire de retour à l’entreprise.

Les coûts de renvoi sont à la charge de l’entreprise pour les commandes passées en France continentale, en Corse et à Monaco.

procédure pour se faire rembourser une commande PECHEUR.COM

Une fois le colis retourné, son équipe de service à la clientèle examinera la conformité des biens. Puis, l’entreprise procédera à l’approbation de votre remboursement.

Le remboursement sera effectué sous un délai de 2 jours à partir de la réception de votre colis.
L’entreprise l’effectuera par le biais du mode de paiement employé durant votre achat.

Il est aussi possible d’entrer en conversation avec un représentant de l’entreprise via ses plateformes de réseaux sociaux :

Facebook : https://www.facebook.com/Pecheurcom

Instagram : https://www.instagram.com/pecheurcom/

YouTube : https://www.youtube.com/channel/UCqkHXMC3K7LMJQNI9RGwQMw

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