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Contact TELENET’s high-speed wired Internet service customer support in Belgium

TELENET Overview

TELENET has been operating since 1996 and is a high-speed wired Internet service provider in Belgium.

TELENET offers fixed and mobile telephony services, high-speed internet, as well as digital and analog cable television for individuals and businesses mainly in Brussels or in Flanders.

For businesses in Belgium and Luxembourg, TELENET operates under the name TELENET Solutions.

TELENET has been voted as the « Best Telecom Operator »

Do you wish to terminate your subscription, contact customer service, or subscribe to a new offer? In the following article, discover the various means of communication available to you.

How to contact TELENET customer support?

  • Messenger
  • Contact form
  • Phone
  • Mail
  • Whatsapp

How to reach TELENET customer support?

If you have an inquiry for the customer service and haven’t found the answer on this page, the customer service can be reached in different ways depending on your request. To find the contact details, choose below the subject for which you want to contact TELENET customer service and the preferred means of contact.

By phone:

The customer service can be reached at 01 566 66 66 for:

  • An account statement and administration:

From Monday to Friday, from 8:30 AM to 5:30 PM. You will need to select option 1.

  • A technical problem:

From Monday to Friday, from 8 AM to 8 PM

On weekends and public holidays from 9 AM to 8 PM. Select option 2.

  • An appointment:

From Monday to Friday, from 8 AM to 8 PM

On weekends and public holidays from 9 AM to 8 PM.

  • A question about the delivery of an item ordered online:

From Monday to Friday, from 8 AM to 8 PM

On Saturday from 9 AM to 5:30 PM.

  • Change a subscription or report your relocation TELENET customer service can be reached at: 0 800 660 46

From Monday to Friday, from 8 AM to 8 PM

On Saturday from 9 AM to 5:30 PM.

  • Terminate my subscription: The customer service number will be 0 800 663 50

From Monday to Friday, from 8 AM to 8 PM

On Saturday from 9 AM to 5:30 PM.

Via Whatsapp 

The TELENET customer service can be contacted via Whatsapp for the following requests: changing your subscription, home delivery of an item ordered online, or to report your relocation.

The contact number for Whatsapp is + 32 468 001 098, from Monday to Friday from 8 AM to 10 PM and on weekends and public holidays from 9:30 AM to 6 PM.

Via contact form 

Do you prefer to use the contact form?

To access the contact form suitable for your request, find below the list of subjects.

  • Terminate a subscription
  • Administrative question
  • Complaint
  • Technical issue
  • Change in your subscription
  • AppointmentInstallationou de réparation
  • Interrogation concernant la distribution d’appareils commandés en ligne.

Par voie postale

La localisation postale du service client est :

TELENET SRL
A l’intention du Service Client
Liersesteenweg 4
2800 MALINES

Lors de l’envoi de votre courrier en plus de l’objet de votre courrier il devra y être mentionner votre nom, votre numéro de client et votre numéro de téléphone.

Après réception de votre courrier TELENET vous répondra dans les 2 jours ouvrables.

Par messagerie

Des agents du service client TELENET sont disponibles sur MESSENGER.

Comment mettre fin à mon contrat chez TELENET ?

Vous désirez résilier votre abonnement TELENET ?

Pour cela vous devrez contacter le service client TELENET par le moyen de votre choix.

Vous aimeriez avoir un conseiller en ligne ? Le service client est joignable par téléphone au

0 800 66 350. Des agents parlant le néerlandais sont disponibles du lundi au vendredi de 8H à 20H et le samedi de 9H à 17H30.

Vous ne parlez pas le néerlandais ? Des agents parlant le français sont disponibles du lundi au vendredi de 8H à 17H30 et le samedi de 9H à 17H30.

Vous souhaitez effectuer votre demande de résiliation directement par écrit ? Il vous sera possible de le faire à l’aide du formulaire de contact, ou par voie postale.

Dès réception de votre demande, le service client prendra en charge votre demande dans les 2 jours ouvrables.

Après votre demande de résiliation vous recevrez les instructions pour le retour du matériel. Si le matériel n’est pas retourné dans le délai indiqué sur votre résiliation des frais vous seront facturés. Le matériel pourra être déposé dans le point de vente TELENET de votre choix ou dans le point de retour le plus proche de chez vous.

Comment adhérer à une offre chez TELENET?

Vous souhaitez souscrire à une offre chez TELENET ? Il vous est possible de souscrire directement en magasins. Trouvez ici le point de vente TELENET le plus proche de chez vous.

Vous avez également la possibilité de souscrire aux offres internet, téléphone et tv directement sur le site TELENET. Sur le site vous pourrez retrouver des offres en exclusivité web.

Comment faire une réclamation chez TELENET?

Vous n’avez pas été satisfait de votre expérience avec TELENET ?

Votre plainte concerne les services ou votre abonnement ? TELENET vous permet de soumettre votre plainte via un formulaire de contact ou par voie postale.

Dans votre réclamation, pensez à indiquer votre nom, prénom, ainsi que le moyen de contact avec lequel vous préférez être recontactés.

TELENET a répondu à votre réclamation, mais la solution proposée ne vous convient pas ? Il vous est possible de soumettre votre réclamation auprès du Service de médiation pour les télécommunications.

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