Comment joindre le service client EUROPCAR ?

cartouche
contacter.be

Overview

EUROPCAR is a car rental company established in Belgium since 1955. It is currently the second car rental company in Belgium, with a fleet of over 10,000 vehicles and 26 branches spread throughout the country.

EUROPCAR Belgium offers a wide range of vehicles, from compact cars to luxury cars, as well as utility vehicles. It also provides a variety of services such as home or airport delivery and pickup, short or long-term rentals, and special vehicle rentals. EUROPCAR offers several flagship offers, including:

  • Europcar Mobility Pass: on-demand car rental service available 24/7.
  • Europcar Rent & Drive: long-term car rental service, with contracts from 1 to 36 months.
  • Europcar Utility: utility vehicle rental service for professionals and individuals.

EUROPCAR Belgium is a company committed to sustainable development. It has implemented a program to reduce its environmental impact, including the use of fuel-efficient vehicles, recycling and composting programs, and raising awareness of sustainable development issues among its customers.

  • How to reach EUROPCAR customer service?
  • How to cancel your reservation with EUROPCAR?
  • How to make a claim with EUROPCAR?

How to reach EUROPCAR customer service?

  • Contact form
  • Mail
  • Phone

If you wish to contact EUROPCAR customer service for questions about your rental, reservation, request for assistance, or to pay a fine…

The EUROPCAR customer service can be reached via contact form for inquiries regarding your reservation or the loyalty program.

You will also be able to contact the EUROPCAR customer service by phone and email.

  • Booking center:
  • Byemail
    • Exprimé par le téléphone au :

0032 2 348 92 12

Pendant les jours ouvrables de 8H jusqu’à 19H

  • Service client :
  • Exprimé par email
    • Exprimé par téléphone au :

0032 2 709 71 15

Pendant les jours ouvrables de 8H jusqu’à 19H

  • Service de recouvrement de créances :
  • Exprimé par email
    • Exprimé par téléphone au :

0032 2 709 71 37

Pendant les jours ouvrables de 9H jusqu’à 18H

  • Service commercial :

Pour l’envoi de courrier chez EUROPCAR, l’adresse de contact est :

Europcar Belgique

Avenue Louise 231

1050 Bruxelles

Comment révoquer votre réservation chez EUROPCAR ?

Vous avez une réservation en cours chez EUROPCAR et vous voulez l’annuler ?

Votre révocation devra être effectuée en contactant le service client d’EUROPCAR :

0032 2 709 71 15

Pendant les jours ouvrables de 8H jusqu’à 19H.

Dans le cas où vous révoquez moins de 48H avant l’heure de départ prévue, EUROPCAR se réserve le droit de vous facturer une pénalité.

L’annulation plus de 48 heures avant le départ du véhicule est par ailleurs sans frais.

Comment faire une demande de réclamation chez EUROPCAR ?

Si vous avez réservé chez EUROPCAR et que vous n’êtes pas content de la location ou des services, que faire ?

Vous pouvez exprimer votre résiliation auprès du service client de EUROPCAR par appel téléphonique ou courriel.

Si la réponse du service client de EUROPCAR ne vous convient pas ?

Vous pouvez entrer en contact avec le Service de Médiation pour le Consommateur :

  • Par télécopieur au 02 808 71 20
  • Par courrier :

North Gate II

Koning Alber II-Ian 8

1000 Brussel

Vous résidez dans un pays autre que le lieu de location ?

Dans ce cas, vous devrez soumettre votre plainte à l’European Car Rental Conciliation Services par messagerie électronique.

Laisser un commentaire

Votre adresse e-mail ne sera pas publiée. Les champs obligatoires sont indiqués avec *