Comment joindre le service client ECOPOWER ?

telechargement 78
contacter.be

Overview

ECOPOWER is a Belgian renewable energy cooperative founded in 1991 in Berchem, Flanders.

The history of ECOPOWER begins in 1991, when the environmental activist group « Milieuactie » launches a campaign to promote renewable energy. The campaign is successful and the cooperative is created to finance renewable energy projects. ECOPOWER is the largest energy cooperative in Belgium, with over 38,000 members.

In the beginning, ECOPOWER focuses on financing small-scale projects, such as solar panels and wind turbines.

Over the years, the cooperative grows and starts to finance larger projects, such as wind parks and hydroelectric power stations.

In 1999, ECOPOWER launches its activity as an energy supplier. The cooperative offers electricity from renewable sources to its members.

 In 2001, ECOPOWER ventures into the sale of solar panels and renewable energy equipment.

Today, ECOPOWER is a major player in the energy transition in Belgium. The cooperative provides electricity to over 38,000 Belgian households and businesses. ECOPOWER is also a key player in the development of renewable energy in Belgium. The cooperative has financed over 1,000 renewable energy projects, including wind parks, hydroelectric power stations, and solar panels.

  • How to get in touch with ECOPOWER’s customer service?
  • How to file a complaint with ECOPOWER?
  • How to become a client at ECOPOWER?

How to get in touch with ECOPOWER’s customer service?

  • Phone
  • Contact form
  • Email
  • Mail

If you want to contact the customer support at ECOPOWER for information regarding contract subscription, becoming a cooperator, billing, reporting a move, modifying/adding a contract, filing a complaint, ordering pellets…

The customer support at ECOPOWER is available through email, through contact form, or phone at:

03 287 37 79

Les lundis et vendredis de 9 h à 13 h.

Pour l’envoi de vos correspondances, l’adresse de livraison est :

Ecopower Reconnu CV

Posthoflei 3 boîte 3

2600 Berchem

Comment devenir client chez ECOPOWER ?

Vous désirez adhérer comme client d’ECOPOWER ?

Pour souscrire à un contrat, il vous faudra d’abord remplir le formulaire d’inscription disponible ici. Pour devenir client, être coopérateur est requis.

Un e-mail de confirmation vous sera envoyé, ensuite le service client d’ECOPOWER vous contactera pour créer votre contrat.

Comment formuler une réclamation chez ECOPOWER ?

Vous êtes client chez ECOPOWER et vous avez une demande de réclamation à faire concernant les prestations effectuées ?

Votre réclamation devra être adressée au service client d’ECOPOWER via formulaire de contact, par e-mail ou par téléphone au 03 287 37 79.

En cas de non-satisfaction concernant le traitement de votre demande par le service client d’ECOPOWER ?

Il vous sera possible de contacter un intermédiaire.

Vous pourrez prendre contact avec l’Ombudsman de l’énergie :

Intermédiaire de l’Énergie

Avenue Roi Albert II 8,

Boîte 6

1000 Bruxelles

Suivre ECOPOWER sur les réseaux sociaux :

Comment joindre le service client EBEM ?

logo 1
contacter.be

Introduction

EBEM, which is short for « Energiebedrijf Merksplas », is a Belgian energy supply company. It was established in 2003, following the liberalization of the energy market in Belgium and is a public limited company.

The history of EBEM is closely linked to that of the municipality of Merksplas in the province of Antwerp. The municipality owns the Merksplas power station, which is the main source of energy for EBEM.

It was in 2004 that EBEM began supplying electricity and natural gas to individuals and businesses in the region.

Over the years, EBEM has expanded its business and service offerings. It now offers a complete range of energy products and services such as electricity, natural gas, heating, air conditioning, and renewable energy.

In 2023, EBEM provides energy to over 100,000 customers in Belgium and is also a significant player in the renewable energy market in Belgium.

  • How to get in touch with EBEM’s support?
  • How to file a complaint with EBEM?
  • How to become a customer of EBEM?

How to reach EBEM’s support?

  • Phone
  • Email
  • Contact form
  • Mail

If you want to contact EBEM’s customer service for information regarding contract subscription, billing, reporting a move, modifying/adding a contract, filing a complaint…

The customer service at EBEM can be reached through a contact form, email or phone at:

014 43 10 31

Monday and Friday from 9AM to 12PM.

For mail correspondence or to visit the office, the address is:

EBEM BVBA

Léopoldstraat 10 box 001

2330 Merksplas

Comment devenir abonné chez EBEM ?

Souhaitez-vous adhérer en tant qu’abonné chez EBEM en contractant un accord ?

Votre inscription pourra se réaliser :

Lors de l’ inscription, il vous sera demandé de donner :

  • Une carte d’identité
  • Un justificatif de résidence
  • Une copie de votre relevé d’identité bancaire (RIB)

Comment effectuer une réclamation chez EBEM ?

Vous êtes client chez EBEM et vous avez une revendication à faire par rapport aux prestations fournies.

Votre réclamation devra être délivrée au service client d’EBEM via ce formulaire de contact ou par voie postale à :

EBEM BVBA

Léopoldstraat 10 boîte 001

2330 Merksplas

Comment joindre le service client EASY 2 EAT ?

telechargement 77
contacter.be

Introduction

EASY2EAT provides a meal delivery service at home or at the office, in Arlon and its surroundings.

EASY2EAT allows clients to order dishes from their favorite restaurants in just a few clicks.

The service offers a wide selection of restaurants, ranging from fast food to gourmet restaurants. Customers can find dishes to suit all tastes and budgets.

Delivery is carried out by employed couriers, who are specifically trained and adhere to a code of conduct. Meals are delivered hot and in good condition.

EASY2EAT also offers an express delivery service, which allows customers to receive their meals in less than 30 minutes.

The main features of the EASY2EAT service :

  • Wide choice of restaurants
  • Delivery by employed couriers
  • Hot and in good condition delivery
  • Express delivery service
  • How does delivery work at EASY 2 EAT?
  • How to contact the EASY 2 EAT customer service?
  • How to file a complaint at EASY 2 EAT

How to contact the EASY 2 EAT customer service?

  • Email
  • Chat

If you need to reach out to EASY 2 EAT for general information, if you are a restaurateur and want to join the platform, for your orders, a complaint…

The EASY 2 EAT customer service can only be reached by email and by chat.

How to get deliveries from EASY 2 EAT?

Do you want to get deliveries from EASY 2 EAT ?

To order dishes via EASY2EAT, you will need to create an account on the website web or the mobile application (Google Play,Application Boutique).

Par la suite, il sera possible de choisir parmi les restaurants et les plats souhaités. Le paiement est sécurisé et se déroule en ligne.

Après validation, il sera alors possible de suivre l’évolution de votre commande via l’application.

Un distributeur vous apportera dans les délais indiqués lors de la validation de votre commande.

Comment déposer une plainte chez EASY 2 EAT ?

Vous avez passé une commande chez EASY 2 EAT et vous aimeriez déposer une réclamation ?

Votre réclamation devra être adressée directement au restaurant chez lequel vous avez passé votre commande. Ou en contactant EASY 2 EAT en envoyant votre réclamation par e-mail.

Suivre EASY 2 EAT sur les réseaux sociaux

Comment joindre le service client DECATHLON ?

logo decathlon membre agisport
contacter.be

Présentation

L’histoire des magasins Decathlon en Belgique débute en 1997, avec l’ouverture du tout premier magasin à Anvers, le 20 mai 1997. Ce magasin de 2 000 m² était localisé dans le centre commercial de Meir. Le succès fut instantané, et Decathlon a rapidement inauguré d’autres magasins à travers le pays.

En 2000, Decathlon a établi son tout premier magasin en Wallonie, à Charleroi. Par la suite, l’enseigne a poursuivi son expansion pour compter aujourd’hui 40 magasins disséminés dans toute la Belgique. DECATHLON occupe désormais une place majeure dans la distribution des articles de sport en Belgique. La gamme de produits proposée couvre la pratique de tous les sports (randonnée, natation, football, basketball, hockey, pêche, danse, fitness, gymnastique…) pour les hommes, les femmes et les enfants, à des prix compétitifs.

  • Comment entrer en contact avec le service client de chez DECATHLON ?
  • Comment procéder à un achat chez DECATHLON ?
  • Comment effectuer un retour chez DECATHLON ?

Comment contacter le service client de chez DECATHLON ?

  • Formulaire de contact
  • Téléphone
  • Courrier

Si vous avez besoin de contacter le service client de chez DECATHLON pour obtenir des informations sur un produit, solliciter de l’assistance, passer une commande, gérer la livraison, effectuer un retour, ou obtenir les horaires d’ouverture d’un magasin…

Le service client de chez DECATHLON est accessible via le formulaire de contact et par téléphone au :

+32 2 208 26 60

Disponible du lundi au vendredi de 9H à 19H.

Pour envoyer un courrier, l’adresse de contact de chez DECATHLON en Belgique est :

Decathlon Belgium SA

Avenue Jules Bordet 1

1140 Evere

Comment acquérir un produit chez DECATHLON ?

Si vous souhaitez faire l’acquisition d’un ou de plusieurs produits chez DECATHLON ?

Vous aurez la possibilité d’effectuer votre/vos achat(s) :

  • En magasin
  • En ligne :

To place an order on DECATHLON’s online site, you will need a customer account. Don’t have one? You will be able to create one here.

To find your item(s), use the menu or the search function.

Add the desired product to your cart.

Finished with your selection? Go to your cart, choose your delivery method. Make your payment. Your order is validated, you will receive a confirmation email.

How to return items at DECATHLON?

You made a purchase at DECATHLON and need to return your order?

To return your item, you can:

  • Visit the store of your choice, where you can exchange or get a refund.
  • By sending your item via carrier: You will need to go to your customer area, select your order, and then select « Initiate a return/exchange« . You will receive the instructions to follow by email.

Your online order was placed with a partner?

You will need to request the return directly from the messaging of your order in your customer area.

Follow DECATHLON on social media:

Comment contacter la station LN RADIO (Anciennement DH RADIO) ?

714 thumb.1742
contacter.be

Introduction

LN Radio is a private Belgian radio station owned by the IPM group. It was established in 2014 as Twizz Radio, before rebranding as DH Radio in 2014.

The station was launched on January 20, 2014, featuring a diverse music programming and news broadcasts.

In 2015, the IPM group decided to change the name to DH Radio. The station then shifted its focus to music programming and news, including hourly news bulletins.

In 2022, DH Radio rebranded as LN Radio. The station adopted a new visual identity and a new positioning, featuring a more positive and brighter music programming.

LN Radio’s programming consists of pop, rock, electronic, and urban music. The station also offers hourly news bulletins as well as news and society programs.

LN Radio is a generalist radio station with a broad audience. It is broadcasted on FM throughout French-speaking Belgium and is now one of the leading French-speaking radio stations in Belgium.

  • How to reach LN RADIO?
  • How to listen to LN RADIO?

Ways to reach LN RADIO

  • Email
  • Mail
  • Phone

Do you want to contact LN RADIO for information about the radio station, its programs, to react to a show, or make a suggestion…

To contact LN RADIO, you will need to get in touch with IPM:

IPM RADIO SA

Rue des Francs 79,

1040 Brussels

How to listen to LN RADIO?

Do you want to tune in to the LN RADIO station?

Il vous sera possible d’écouter la station :

  • À l’aide de votre poste de radio en réglant sur les fréquences suivantes :
  • Arlon 101 Fm
    • Bruxelles 101,4 Fm
      • Charleroi 101,4 Fm
        • Condroz 106.4 Fm
        • Dinant 107,2 Fm
        • Perwez 90,1 Fm
        • Hesbaye 97,4 Fm
        • Huy 105,6 Fm
        • Jodoigne 107,9 Fm
        • La Louvière 95,6 Fm
        • Libramont 105,5 Fm
        • Liège 103,2 Fm
        • Mons 107,2 Marche 105,5 Fm
        • Namur 99,7 Fm
        • Nivelles 107,1 Fm
        • Spa 107,9 Fm
        • Tournai 106,5 Fm
        • Verviers 107,6 Fm
        • Waterloo 106,9 Fm
        • Wavre 95,4 Fm

Suivre LN RADIO sur les réseaux sociaux

Comment joindre le service client DORO ?

telechargement 68
contacter.be

Introduction

L’origine de la présence de Doro en Belgique remonte à 1999, à l’ouverture d’une filiale de la société suédoise Doro AB à Bruxelles.

Au commencement, ladite filiale était dédiée à la commercialisation de téléphones fixes et mobiles élaborés spécifiquement pour les personnes âgées.

C’est en 2003 que Doro a déployé sa première série de téléphones mobiles adaptés aux besoins des seniors en Belgique. Ces téléphones étaient conçus pour être aisément utilisables et compréhensibles, avec des caractéristiques telles que des touches spacieuses et bien espacées, un son puissant et une touche d’urgence intégrée.

Doro a connu une expansion rapide en Belgique au fil des années. En 2010, la société a ouvert un nouveau centre de distribution à Vilvorde, en Belgique, qui est responsable de la distribution des produits Doro dans toute l’Europe.

En 2015, Doro a introduit son premier smartphone spécifique aux seniors en Belgique. Ce smartphone était doté d’une interface utilisateur simplifiée et de fonctionnalités adaptées aux besoins des personnes âgées, comme des applications de communication et de suivi de la santé.

Aujourd’hui, Doro est un leader sur le marché des téléphones et des smartphones destinés aux seniors en Belgique. La société offre une large gamme de produits, comprenant des téléphones fixes, des téléphones mobiles et des smartphones. Doro propose également divers accessoires et services pour les personnes âgées, notamment des forfaits téléphoniques et des services d’assistance.

  • Comment puis-je me mettre en relation avec le service client de DORO ?
  • Quels sont les services offerts par DORO ?
  • Comment acheter un article chez DORO ?

Comment contacter le service client de DORO ?

  • Adresse e-mail
  • Ligne téléphonique
  • Courrier postal

Si vous souhaitez obtenir des renseignements sur un produit, demander de l’assistance ou effectuer un achat chez DORO,

vous pouvez contacter le service client par e-mail ou par téléphone au :

02 620 00 93

Disponible du lundi au vendredi, de 9H à 17H.

Pour envoyer un courrier postal, veuillez l’adresser à :

DORO AB

Jörgen Kocksgatan 1B

21120 Malmö

Suède

Are you in need of DORO for a troubleshooting request?

Prior to reaching out to DORO, you should :

  • Turn off your phone, wait for 10 seconds, and then turn it back on.
  • Check for any available updates.

How to purchase a product from DORO?

Do you wish to buy a product from DORO?

In Belgium, DORO sells its products through retailers such as :

  • Dokomo
  • Bol.com
  • Art&craft
  • Selexion
  • Cartronics
  • Exellent
  • Krëfel
  • Selexion

You can find the products available from DORO here.

Follow DORO on social media:

Comment joindre le service client DIGITECH ?

telechargement 67

client de chez Digitech peut être contacté de plusieurs manières. Vous pouvez remplir un formulaire de contact en ligne sur leur site web, ou envoyer un courrier à leur adresse postale. Si vous avez des questions sur les produits vendus par la marque, l’enregistrement ou la garantie d’un produit, ou si vous avez besoin du manuel d’utilisation ou du logiciel d’un produit, le service client sera en mesure de vous aider. Vous pouvez poser des questions telles que : – Comment puis-je contacter le service client de chez Digitech ? – Quels sont les abonnements proposés par Digitech ? – Comment résilier mon abonnement chez Digitech ? N’hésitez pas à prendre contact avec le service client pour toute demande d’assistance.Le client de chez DIGITECH peut être contacté en utilisant le formulaire de contact.

Lorsque vous souhaitez envoyer un courrier chez DIGITECH, vous pouvez utiliser l’adresse de contact suivante :

DIGITECH

59 Hwagok-ro,

61Gil Gangseo-gu

07590 Séoul

Comment acquérir un produit chez DIGITECH ?

Souhaitez-vous obtenir un des articles proposés par DIGITECH tels que la pédale Whammy, un créateur de groupe, un compresseur, un filtre, un sous-synthétiseur… ?

Les produits commercialisés par DIGITECH ne sont accessibles que chez des distributeurs accrédités. Vous pouvez consulter la liste des distributeurs ici.

Suivez DIGITECH sur les médias sociaux :

Comment joindre le service client DELIVEROO ?

logo sign deliveroo 2
contacter.be

Introduction

DELIVEROO a été établi en 2013, au Royaume-Uni, en tant qu’entreprise spécialisée dans la distribution de repas et de produits. En septembre 2015, DELIVEROO débute ses activités en Belgique, notamment à Bruxelles, pour ensuite s’étendre à Gand, Liège et Anvers ; à présent, la société dessert 13 villes belges.

Depuis février 2019, la société DELIVEROO s’est associée à CHILD FOCUS. En cas de disparition d’un mineur, les images de ceux-ci seront imprimées sur les sacs des livreurs.

En 2023, Deliveroo est un acteur majeur du secteur de la livraison de repas en Belgique. Elle continue d’étendre ses activités et de proposer de nouveaux services à ses clients, notamment la livraison de produits alimentaires et d’épicerie.

  • Quelle est la procédure de livraison chez DELIVEROO ?
  • Comment joindre le service client de DELIVEROO ?
  • Comment formuler une réclamation chez DELIVEROO ?

Options de contact du support client DELIVEROO

  • Appel téléphonique
  • Correspondance par e-mail
  • Courrier postal

Vous avez besoin de contacter le support client pour des interrogations concernant le fonctionnement de DELIVEROO, votre compte, une commande effectuée, des problèmes techniques, une réclamation…

Le support client de chez DELIVEROO n’est pas autorisé à passer une commande en votre nom.

Le support client de DELIVEROO est accessible par e-mail, ou par téléphone au :

00 32 28 95 40 05

Pour envoyer un courrier postal, veuillez l’adresser à :

DELIVEROO

Rue Belliard 51-53

1040 Bruxelles

Processus de livraison avec DELIVEROO ?

Pour commencer, vous devez visiter le site DELIVEROO ou utiliser l’application mobile.

A list of available eateries at your location will be provided; you will need to input your postal code.

Select your dining place and proceed with placing your order.

You can opt to have your order delivered or collect it directly from the restaurant.

If you opt for delivery, an estimated delivery time will be communicated to you.

While awaiting your delivery, do you receive a call from +32 78 48 09 61? That’s the courier contacting you to inform you of their arrival.

Do you want to schedule your delivery for later in the day? When placing your order, you can select the scheduled delivery and choose the time slot.

How to file a complaint with DELIVEROO?

You have received your DELIVEROO order and you are unsatisfied?

To file a complaint with DELIVEROO, you can open your mobile app and click on « Help » to report it to the customer service.

You also have the option of sending your complaint to the DELIVEROO customer service via email.

When filing your complaint, remember to attach photos of your order when necessary (missing products, damaged items…).

Follow DELIVEROO on social media

Comment joindre le service client DISNEY + ?

Disney Plus Brasil App
TV
  • Apple TV
  • LG Smart TV
  • Roku
  • Samsung Smart TV
  • ..
  • Les appareils mobiles :

    • Android
    • iOS
    • Windows 10 Mobile

    Les consoles de jeux :

    • PlayStation 4
    • Xbox One
    • ..

    Les lecteurs de streaming :

    • Chromebook
    • Chromecast
    • ..

    Comment s’abonner à DISNEY + ?

    Si vous souhaitez vous abonner à DISNEY +, rendez-vous sur le site officiel et suivez la procédure d’inscription.

    Vous aurez le choix entre deux types d’abonnements, soit :

    • Abonnement mensuel
    • Abonnement annuel

    Vous pourrez ensuite regarder DISNEY + sur votre télévision, téléphone, tablette, ordinateur ou console de jeux.

    Comment résilier mon abonnement à DISNEY + ?

    En fonction du mode de souscription à DISNEY + que vous avez choisi, la procédure de résiliation peut varier.

    La plupart du temps, la résiliation s’effectue directement depuis votre compte DISNEY + ou via votre fournisseur de services si vous avez souscrit par le biais d’un partenaire.

    Il est recommandé de consulter les conditions générales concernant la résiliation avant de procéder.

    TV
  • Apple TV
  • Chromecast
  • TV LG
  • Samsung
  • Sur laptop sous :

    • Chrome OS
    • MacOS
    • PC Windows

    Sur cellphones et slates :

    • Slates Amazon
    • Fire
    • Cellphones et slates sous android
    • Iphone et Ipad

    Gaming consoles :

    • PS4
    • PS5
    • Xbox One
    • Xbox Series X
    • Xbox Series S

    Or on Proximus at channel 58.

    How to sign up for a subscription with DISNEY + ?

    To be able to watch DISNEY+, you will need to sign up for a subscription, there are 2 subscriptions :

    (Price indicated as of 09/18/23 and subject to change).

    • Monthly subscription at 8.99€.
    • Annual subscription (save 15%) at 89.90€.

    You will be able to subscribe online or on the app : You will need to click on « Subscribe », you will be asked to enter your personal information, click on « Sign up » and proceed with your payment.

    How to cancel your DISNEY + subscription ?

    You have a subscription with DISNEY + that you want to cancel ?

    The cancellation of your subscription will take effect at the end of the current billing period.

    You will be able to cancel your subscription :

    Through the Disney+ website :

    • Log in to your Disney+ account on the website.
    • Click on your profile, then on « Account ».
    • Under « Subscription », click on « Cancel subscription ».
    • Confirm your request by clicking on « Cancel ».

    Through the appDisney+ :

    • Launch the Disney+ app on your mobile device, tablet, or Smart TV.
    • Access your profile, then tap on « Account ».
    • Under « Subscription », tap on « Cancel subscription ».
    • Confirm your request by tapping on « Cancel ».

    If you have subscribed to your Disney+ subscription via your internet service provider , it will be possible for you to terminate your subscription from your customer area. The termination terms vary depending on the internet service provider.

    Through Apple or Google Play

    If you have subscribed to your DISNEY + subscription via Apple or GooglePlay ? The cancellation of your subscription will need to be done directly from your Apple or Google Play customer area.

    Encountering issues ? The DISNEY + customer service is available via chat or phone, to assist you with your process.

    Follow DISNEY + on social media

    Comment joindre le service client DHB BANK ?

    dhb bank logo
    contacter.be

    Introduction

    Previously known as the Deutsche Handelsbank, DHB BANK was established in 1870 in Hamburg, Germany. It is one of the oldest German commercial banks still in operation.

    DHB BANK was founded by a group of businessmen, including the politician and banker, Adolph Von Hansemann.

    DHB BANK was primarily created to cater to the expanding German commercial enterprises at that time.

    Over the years, DHB BANK expanded its operations to offer a wider range of banking services and products, such as credit cards, personal loans, etc.

    DHB BANK also provides insurance products and services.

    Acquired in 1998, DHB BANK is now part of the HSBC Group and operates as one of its subsidiaries.

    • How to get in touch with DHB BANK’s customer service?
    • How to become a client of DHB BANK?
    • How to file a complaint with DHB BANK?

    Ways to contact DHB BANK’s customer service

    • Phone
    • Email
    • Contact form
    • Mail

    Do you want to reach out to DHB BANK’s customer service for information about your transactions, administrative procedures, applying for a loan, or any other requests?

    You can contact DHB BANK’s customer service by phone at:

    0 800 92 117.

    Monday to Friday from 9 am to 5 pm.

    To directly contact a representative in an office, find the details below:

    • Brussels office:

    DHB BANK

    Imperial Boulevard 70-72

    1000 Brussels

    Brussels agency can be reached from Monday to Friday from 9 AM to 5 PM.

    • Antwerp agency :

    DHB BANK

    Rue Quellin 49

    Regus Business Center

    2018 Antwerp

    Antwerp agency can be reached from Monday to Friday from 9 AM to 5 PM.

    • Charleroi agency :

    DHB BANK

    Audent Boulevard 4,

    6000 Charleroi

    Charleroi agency can be reached from Monday to Friday from 9 AM to 5 PM.

    • Liège agency :

    BANK OF DHB

    Rue d’Abhooz 31

    4040 Herstal

    From Monday to Friday, the Liege agency can be reached from 9 am to 5 pm.

    The agencies work with closed counters and cannot accommodate clients.

    To contact the Belgian headquarters of DHB BANK, the details are :

    • Phone : 02 210 17 18
    • Fax : 02 219 87 89
    • Email
    • Mail :

    DHB Bank Main Branch,

    Administration

    Boulevard de l’impératrice 66,

    1000 Bruxelles

    How to become a client at DHB BANK?

    To be a client at DHB Bank Belgium, you must meet the following requirements :

    • Be at least 18 years old
    • Be a resident of Belgium or Luxembourg
    • Have a sufficient repayment capacity
    • Not be listed with the BNB

    Do you meet the requirements? You can apply for a loan online or at an agency.

    How to file a complaint with DHB BANK?

    If you are a client at DHB BANK and are not satisfied with the services provided ? Do you have a complaint to make?

    You will need to first report your complaint to your file manager at the agency.

    The response provided is not satisfactory ?

    You will be able to contact the Complaints Department of DHB BANK by communicating your complaint :

    DHB Bank (Netherlands) N.V

    Complaint Services

    Empress Boulevard 66,

    1000 Brussels

    If the Complaint Services have been unable to provide a satisfactory solution, you can forward your grievance to Ombudsfin :

    • By phone at +32 2 545 77 70
    • By mail at :

    Ombudsfin

    North Gate II

    King Albert II Boulevard 8,

    Box 2

    1000 Brussels