Comment joindre le service client EUROPABANK ?

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Joindre Europabank en Belgique

Europabank propose divers services bancaires en Belgique et offre plusieurs possibilités pour contacter leur support client. Suivez ces recommandations pour entrer en contact avec le service client d’Europabank en Belgique.

1. N° de Téléphone :

Le moyen le plus direct pour contacter le service client est souvent par téléphone. Trouvez le numéro de téléphone du support client d’Europabank sur leur site officiel. Généralement, ce numéro est disponible dans la rubrique « Contact » ou « Service Client ».

2. E-mail :

Si vous préférez communiquer par écrit, cherchez l’adresse e-mail du service client sur le site d’Europabank. Envoyez un e-mail détaillant clairement votre question ou préoccupation, en incluant vos coordonnées.

3. Formulaire de Contact en Ligne :

Europabank peut mettre à disposition un formulaire de contact en ligne sur son site. Consultez la section « Contactez-nous » ou une rubrique similaire pour y accéder. Remplissez le formulaire avec vos informations et votre message, puis soumettez-le.

4. Réseaux Sociaux :

Certaines entreprises utilisent les réseaux sociaux comme canal de communication avec leurs clients. Recherchez les comptes officiels d’Europabank sur des plateformes telles que Facebook ou Twitter. Vous pouvez envoyer un message privé ou utiliser les commentaires pour poser des questions.

5. Succursale Locale :

Si vous disposez d’une agence Europabank près de chez vous, vous pouvez vous y rendre en personne. Les employés de l’agence pourront peut-être vous aider directement ou vous fournir les informations nécessaires pour contacter le support client.

6. Courrier Postal :

Si vous préférez le courrier traditionnel, cherchez l’adresse postale du siège social ou de la succursale d’Europabank sur son site. Envoyez vos questions ou préoccupations par courrier.

N’oubliez pas de fournir des informations claires sur votre demande, et si vous avez un numéro de compte ou d’autres détails pertinents, incluez-les dans votre communication. Vérifiez également les heures d’ouverture du support client pour vous assurer de les contacter au moment opportun. Pour des informations spécifiques et les dernières mises à jour, consultez toujours le site officiel d’Europabank

Comment soumettre une réclamation à EUROPABANK ?

Vous êtes client chez EUROPABANK et vous avez une réclamation à formuler ?

Votre réclamation devra être rédigée et transmise au service clientd’EUROPAANK :

  • Par messagerie électronique
  • Par télécopieur au 09 224 74 48
  • Par téléphone au 09 224 73 50
  • Par correspondance à :

Europabank

Président du Comité de direction

Burgstraat 170

9000 Gand

Dans votre réclamation, vous devrez y inclure votre nom, prénom, la date, votre signature et votre adresse.

Les réclamations anonymes ne pourront pas être prises en considération.

Une fois votre revendication traitée, le service client d’EUROPABANK vous transmettra sa réponse et/ou une solution.

La réponse ne vous satisfait pas ? Il vous sera possible de transmettre votre réclamation à l’Ombudsfin :

  • Par correspondance à :

Ombudsfin

North Gate II

Boulevard du Roi Albert II 8,

Boîte 2

1000 Bruxelles

Comment joindre le service client EUROMEX ?

Euromex your legal protection
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Introduction

EUROMEX is a legal protection insurance company in Belgium. It was established in 1948 and is now a major player in the Belgian market with a market share of 13.63%.

EUROMEX was founded in 1948 by a group of legal professionals who wanted to provide accessible legal protection. The company quickly gained popularity and became one of the market leaders in Belgium.

EUROMEX offers a complete range of legal protection insurance products for individuals, professionals, and businesses. These products cover a wide range of areas including :

  • Civil law
  • Criminal law
  • Labor law
  • Consumer law
  • Commercial law

EUROMEX operates as an autonomous company and is a subsidiary of Baloise Insurance Belgium, the Belgian branch of Baloise Group, a Swiss insurance group.

  • How to get in touch with EUROMEX’s customer service?
  • How to take out an insurance policy with EUROMEX?
  • How to make a claim with EUROMEX?

How to contact EUROMEX customer service?

  • Phone
  • Email
  • Mail
  • Contact form

If you wish to contact EUROMEX’s customer service regarding the declaration of a claim, taking out a contract, information concerning legal protection…

To find the desired contact details, please refer to the list below:

  • Report a claim in Brussels or Wallonia: by phone at 010 80 01 50
  • Report a claim in Antwerp: by phone at 03 451 45 55
  • Report a claim in East Flanders and Flemish Brabant: by phone at 03451 45 57
  • Report a claim across Belgium: by …Appelez-nous au 03 451 45 60

Pour toutes vos demandes, le service client de chez EUROMEX est accessible via formulaire de contact, par e-mail ou via appareil téléphonique au :

+32 (0)3 451 44 00

De lundi à vendredi de 8H30 à 17H

Pour l’envoi de vos lettres, l’adresse de contact est :

EUROMEX

Generaal Lemanstraat 82-92

2600 Berchem

Comment adhérer chez EUROMEX ?

Souhaitez-vous devenir client chez EUROMEX ?

Pour souscrire ou obtenir des informations sur les assurances ou la protection juridique proposées par EUROMEX, il vous faudra contacter un intermédiaire proche de chez vous.

Vous trouverez les détails des offres de EUROMEX ici.

Comment formuler une réclamation chez EUROMEX ?

Vous êtes client chez EUROMEX et vous voulez déposer une réclamation ?

En cas de réclamation, votre première action devrait être de contacter votre intermédiaire. S’il n’est pas joignable ou ne peut pas vous aider ?

Vous pourrez contacter le service des plaintes de chez EUROMEX :

Si vous ne recevez pas de réponse ou si la réponse ne vous convient pas , vous pourrez contacter l’Ombudsman des Assurances :

  • Par appareil téléphonique au +32 2 547 58 71
  • Par courrier à :

Ombudsman des Assurances

Square de Meeûs 35

1000 Bruxelles

Suivre EUROMEX sur les réseaux sociaux :

Comment joindre le service client ETHIAS ?

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  • Numéro de téléphone pour déclarer votre sinistre auto : 04 220 32 38
  • Numéro de téléphone pour déclarer votre sinistre habitation : 04 220 32 39
  • For a vehicle in distress and not involved in an accident or for an injured or ill person abroad, you will need to reach out to the ETHIAS customer service by phone at +32 (0)4 220 30 40.
    • For your residence or for a vehicle, bicycle, scooter, or soft mobility device and involved in an accident, the phone number is +32 (0)4 220 34 00.

    To send a message to ETHIAS, the contact address is:

    ETHIAS S.A

    Rue des Croisiers 24,

    4000 Liège

    How to subscribe to an insurance at ETHIAS?

    Do you want to enroll in the insurance(s) offered at ETHIAS?

    You can request a quote and complete the enrollment process directly online.

    Prefer to speak with an advisor?

    You can call at 04 220 30 30.

    How to file a complaint at ETHIAS?

    If you have an insurance contract with ETHIAS and you want to submit a grievance, you can send it to the ETHIAS customer service:

    Gestion des plaintes

    Rue des Croisiers 24

    4000 Liège

    Your complaint will be processed within 20 working days. If the response provided does not satisfy you,

    You can escalate your complaint to the Insurance Ombudsman :

    • By phone at +32 2 547 58 71
    • By mail to:

    Insurance Ombudsman

    Square de Meeûs 35

    1000 Brussels

    If you want to file a claim related to a workplace accident, it should be directed to the Federal Agency for Occupational Risks (FEDRIS) :

    • By phone at +32 2 226 64 00
    • By mail at :

    Fedris

    Astronomy Avenue 1

    1210 Brussels

    Connect with ETHIAS on social media

    Comment joindre le service client ESSENT- LUMINUS ?

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    Introduction

    ESSENT a été acquis par la compagnie LUMINUS en juin 2021.

    LUMINUS, établie en Belgique en 2001, fournit de l’électricité et du gaz naturel aux individus, aux compagnies et aux institutions publiques. LUMINUS est le second plus grand fournisseur d’électricité en Belgique et le leader national dans la production d’énergie éolienne terrestre.

    LUMINUS présente des offres compétitives en électricité et gaz naturel pour les particuliers. La société propose également des solutions pour une efficacité énergétique et des produits durables, tels que l’électricité et le gaz naturel verts.

    Pour les entreprises, LUMINUS propose des solutions sur mesure pour répondre à leurs besoins spécifiques. Elle offre des services en électricité et gaz naturel, des solutions pour optimiser l’énergie, des services de gestion de l’énergie et des solutions pour la mobilité électrique.

    Pour les institutions publiques, LUMINUS propose des offres en électricité et gaz naturel adaptées aux besoins des communes, provinces et institutions publiques. Elle fournit également des solutions pour une efficacité énergétique et des services de gestion de l’énergie.

    LUMINUS s’engage dans la transition énergétique en investissant massivement dans les énergies renouvelables et l’efficacité énergétique. La société vise à produire 100 % d’électricité verte d’ici 2030.

    • Comment puis-je joindre le service client de LUMINUS ?
    • Comment devenir client chez LUMINUS ?
    • Comment faire une réclamation chez LUMINUS ?

    Comment puis-je joindre le service client de LUMINUS ?

    • Formulaire de contact
    • Chat
    • Téléphone
    • Courrier

    Si vous souhaitez contacter le service client de LUMINUS pour des questions concernant votre facture, vos paiements, votre contrat, signaler un déménagement, votre consommation ou des questions sur les produits ou services…

    Le service client LUMINUS est accessible via formulaire de contact, via chat du lundi au vendredi de 8H à 18H et par téléphone au :

    0 78 15 51 00

    Disponible du lundi au vendredi de 8H à 18H

    For the sending of a mail, the contact address is:

    LUMINUS

    Boulevard Roi Albert II 7

    1000 Brussels

    How to become a client at LUMINUS?

    Were you a customer at ESSENT? Your contract has been taken over by LUMINUS, until the renewal of your contract, you will not have to do anything.

    Weren’t you a subscriber at ESSENT?

    You will have the possibility to discover the offers and prices offered by LUMINUS here.

    You will be able to subscribe to a contract for electricity and/or gas?

    You can subscribe:

    • By phone at 078 155 100

    How to submit a complaint at LUMINUS?

    Do you have a grievance to submit to LUMINUS?

    Your complaint can be submitted to LUMINUS’s customer service by telephone or by contact form.

    The solution proposed by LUMINUS’s customer service is not satisfactory? You will be able to submit your complaint to the Energy Mediation Service:

    Energy Mediation Service

    Boulevard du Roi Albert II 8

    Box 6

    1000 Brussels

    LUMINUS on social networks

    Comment joindre le service client ENTERPRISE RENT-A-CAR ?

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    – Avenue du Château 157 – 1087 Bruxelles – Belgique

    Vous avez également la possibilité de contacter le siège social d’ENTERPRISE RENT-A-CAR aux États-Unis :

    Campus A, 22 Grenville Street North – PO Box 6001079, M1K 5E4 – Scarborough – Ontario – Canada

    Melburne Park

    Vicarage Road

    TW20 9FB Egham

    Comment révoquer ma réservation chez ENTERPRISE RENT-A-CAR ?

    Vous avez réalisé une réservation de véhicule chez ENTERPRISE RENT-A-CAR et vous devez l’annuler ?

    Vous pouvez annuler votre réservation ENTERPRISE RENT-A-CAR en contactant le service client par téléphone ou en utilisant un formulaire de contact.

    Il est également possible de demander une annulation ou une modification en ligne. Pour modifier/annuler votre réservation, vous aurez besoin de votre numéro de confirmation.

    Des frais pourront vous être facturés selon la date de votre annulation.

    Comment déposer une plainte chez ENTERPRISE RENT-A-CAR ?

    Vous avez souscrit un contrat de location chez ENTERPRISE RENT-A-CAR et vous avez une réclamation à faire ?

    Votre plainte peut être envoyée au service client d’ENTERPRISE RENT-A-CAR via :

    • Par Courrier :

    Enterprise House

    Melburne Park

    Vicarage Road

    TW20 9FB Egham

    Comment joindre le service client ELECTRONIC ARTS ?

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    Overview

    Electronic Arts (EA) is a video game development and publishing company headquartered in Redwood City, California. Founded in 1982 by Trip Hawkins, EA is one of the leading video game publishers worldwide, with an annual revenue of over 6 billion dollars.

    EA develops and publishes games for a variety of platforms, including video game consoles, personal computers, mobile devices, and online games.

    EA is a multinational company that employs over 9,000 people worldwide. It has development studios in 22 countries and operates in more than 75 countries.

    EA develops and publishes games for a variety of platforms, including video game consoles, personal computers, mobile devices, and online games. The company has a vast library of popular game franchises, including:

    • FIFA 
    • Madden NFL 
    • Battlefield 
    • Star Wars 
    • Apex Legends 
    • The Sims 
    • Need for Speed 
    • Mass Effect 
    • Dragon Age 
    • Plants vs. Zombies 
    • How to contact ELECTRONIC ARTS customer support ?
    • How to purchase or download a game from ELECTRONIC ARTS ?
    • How to subscribe to a membership with ELECTRONIC ARTS ?

    How to reach ELECTRONIC ARTS customer support?

    • Telephone
    • Contact form
    • Mail

    If you want to contact ELECTRONIC ARTS customer support regarding a technical issue, a purchase, a complaint, your account, your subscription, or to delete your account…

    ELECTRONIC ARTS customer support can be reached via contact form or by telephone at:

    02 808 45 90

    Monday to Friday from 12:00 PM to 9:00 PM.

    For the sending of your correspondence, the contact address is:

    EA Swiss SARL

    8 place du Molard

    1204 Genève

    How to purchase or download a game at ELECTRONIC ARTS?

    To acquire a game on the ELECTRONIC ARTS website, you will need to have a customer account.

    You will be able to create one here, during your registration a validation code will be communicated to you by email.

    Log in to your account and select the game you want to play. In the menu, you can perform a search, some games are offered for free, and you will find your game purchases in the game library.

    How to subscribe to a subscription at ELECTRONIC ARTS?

    ELECTRONIC ARTS offers a subscription and you will be able to enroll there:

    • Online
    • On your Playstation
    • On your XBOX

    With the subscription, you can test the games in their trial version for 10 hours, get rewards and challenges, you will receive a 10% discount on your next purchases of digital games…

    Find here the advantages and prices of the subscriptions offered by ELECTRONIC ARTS.

    Follow ELECTRONIC ARTS on social media:

    Comment contacter la chaîne de télévision ELEVEN SPORT ?

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    Introduction

    ELEVEN SPORTS est une chaine télévisée qui diffuse des programmes sportifs et est située à Luxembourg. ELEVEN SPORTS a été établie en 2015 et a été rachetée par DAZN en 2023. ELEVEN SPORTS diffusait des événements sportifs en direct et à la demande dans 12 pays européens, notamment la Belgique, le Portugal, l’Italie, le Royaume-Uni, la France, l’Espagne, la Pologne, la République tchèque, la Slovaquie, la Hongrie et la Roumanie.

    En juillet 2023, ELEVEN SPORTS a arrêté de diffuser ses contenus en streaming via ses plateformes OTT dans tous les pays sauf la Belgique, le Portugal, l’Italie, Taïwan et les États-Unis. Ces quatre pays ont été rebaptisés DAZN plus tard dans le même mois.

    En France, ELEVEN SPORTS a diffusé des matchs de Ligue 1, de Ligue 2, de la Coupe de France et de la Coupe de la Ligue de 2018 à 2023. L’entreprise a également diffusé des matchs de la Premier League anglaise, de la Serie A italienne, de la Bundesliga allemande, de la Liga espagnole et de la Primeira Liga portugaise.

    ELEVEN SPORTS était accessible via un abonnement mensuel ou annuel. La chaine proposait également des offres promotionnelles pour les nouveaux clients.

    • Quelle est la procédure pour contacter le support client d’ELEVEN SPORTS ?
    • Où visionner la chaine télévisée ELEVEN SPORTS ?

    Manières de joindre le support client de la chaine ELEVEN SPORTS

    • Formulaire de communication
    • Correspondance

    Si vous avez des interrogations concernant la grille de programmation de la chaine ELEVEN SPORTS, que vous désirez exprimer une réclamation ou une suggestion, solliciter des informations sur votre abonnement ou la facturation…

    Vous pouvez contacter le support client de ELEVEN SPORTS via le formulaire de communication ou par Messenger.

    Pour joindre ELEVEN SPORTS par voie postale, l’adresse est :

    DAZN Limited

    12 Hammersmith Grove

    W6 7AP Londres

    Où visionner la chaine télévisée ELEVEN SPORT ?

    Vous désirez regarder la chaine télévisée ELEVEN SPORT ?

    Vous devrez dans un premier temps souscrire à un abonnement.

    La souscription à l’abonnement peut se faire directement

    En ligne.

    La chaîne de télévision ELEVEN SPORTS est accessible :

    • Chez Télénet :
      • En Flandres avec :
        • Playsport : chaînes 215, 216 et 217
        • BE TV SPORT: chaînes 725, 726 et 727.
    • A Bruxelles avec :
      • Playsport et BE TV SPORT : chaînes 631, 632 et 633.
    • Chez VOO : sur les chaîne 233, 234 et 235
    • Chez Orange : sur les chaînes 32, 33 et 34
    • Chez Proximus :
      • En Wallonie et à Bruxelles : sur les chaînes 130 et 131
        • En Flandre : sur les chaînes 130 et 131
    • Chez Scarlett : sur les chaînes 70 et 761

    Suivre ELEVEN SPORTS sur les réseaux sociaux

    Comment contacter la chaîne de télévision ELEVEN PRO LEAGUE ?

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    Introduction

    ELEVEN PRO LEAGUE is a Belgian and Luxembourgish sports television channel that broadcasts in French and Dutch. It was launched in July 2020 by the Eleven Sports Network group.

    ELEVEN PRO LEAGUE primarily broadcasts football matches from the Jupiler Pro League, the top Belgian division. It also airs football matches from the Champions League, the Europa League, and the Europa Conference League. Additionally, it covers basketball, ice hockey, tennis, and various other sports.

    In September 2023, Eleven Pro League was acquired by DAZN, a sports streaming platform.

    ELEVEN PRO LEAGUE broadcasts the following programs:

    • Football: Jupiler Pro League, Champions League, Europa League, Europa Conference League, UEFA Nations League, FIFA World Cup, Euro
    • Basketball: EuroLeague, NBA, EuroBasket
    • Ice hockey: National Hockey League (NHL), European Hockey League (EHL)
    • Tennis: ATP Tour, WTA Tour, Grand Slam tournaments
    • Other sports: cycling, Formula 1, MotoGP, motorsports, combat sports, extreme sports

    Eleven Pro League is available on the following platforms:

    • Television channels: Eleven Pro League 1, Eleven Pro League 2, Eleven Pro League 3
    • Streaming: DAZN, Eleven Sports
    • Internet: Eleven Pro League website
    • How to contact the ELEVEN PRO LEAGUE customer service?
    • Where to watch the ELEVEN PRO LEAGUE channel?

    How to reach the customer service of the ELEVEN PRO LEAGUE channel?

    • Contact form
    • Postal mail

    If you have questions about the channel’s programming, want to file a complaint or make a suggestion, need information about your subscription or billing…

    You can reach the ELEVEN PRO LEAGUE customer service via the contact form or through Messenger.

    To contact ELEVEN PRO LEAGUE by mail, the address is:

    DAZNRestricted

    12 Hammersmith Grove

    W6 7AP Londres

    Where to watch the ELEVEN PRO LEAGUE channel?

    Are you interested in viewing the ELEVEN PRO LEAGUE channel?

    You will first need to subscribe to a subscription.

    Subscribing to the subscription can be done directly online.

    The ELEVEN PRO LEAGUE channel is available:

    • At Proximus :
      • In Brussels and Wallonia on channels 111, 112, and 113.
        • In Flanders on channels 361, 362, and 363.
    • At Télénet :
      • In Brussels and Wallonia on channels 631, 632, and 633
        • With PlaySport : on channels 628, 629, and 630
        • With the VOO SPORT option on channels 725, 726, and 727
    • At VOO SPORT : on channels 41, 42, and 43
    • At Orange : on channels 35, 36, and 37

    Follow ELEVEN PRO LEAGUE on social media

    Comment joindre le service client ELEGANT ?

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    Presentation

    ELEGANT is a power supplier in Belgium, headquartered in Malines. The company offers electricity and natural gas to individuals and businesses.

    ELEGANT is an eco-friendly supplier, meaning it commits to providing energy from renewable sources. The electricity supplied by ELEGANT is produced from wind, solar, and hydraulic energy. ELEGANT’s natural gas is also sustainably produced.

    The company offers competitive prices and quality customer service. ELEGANT is also a transparent supplier, providing its customers with clear information about its rates and products.

    In 2023, ELEGANT has more than 100,000 clients in Belgium. The company continues to expand and offer new products and services to its clients.

    • How to get in touch with ELEGANT’s customer service ?
    • How to make a complaint at ELEGANT ?
    • How to become a client at ELEGANT ?

    How to contact ELEGANT’s customer service ?

    • Phone
    • Contact form
    • Mail

    If you wish to contact the customer service at ELEGANT for information regarding contract subscription, cancellation or termination of your contract, billing, reporting a relocation, contract modification, a complaint, rate increases…

    The customer service at ELEGANT is available through a contact form or by phone at:

    015 48 11 60

    Monday to Friday from 9AM to 5PM.

    For sending your mails, the contact address is:

    Elegant SRL

    Kleine Nieuwedijkstraat 53/2

    2800 Mechelen

    How to become a client at ELEGANT ?

    Would you like to become a client at ELEGANT ?

    To subscribe to a contract for gas and/or electricity, it will be possible for you to :

    • To subscribe by contacting a customer service advisor by phone at 015 48 11 60

    How to file a complaint at ELEGANT ?

    Are you a client at ELEGANT and you need to make a complaint regarding your contract or services ?

    Your complaint should be sent to ELEGANT’s customer service using this contact form, or by calling at 015 48 11 60.

    Follow ELEGANT on social media :

    Facebook

    Comment joindre le service client EDPNET ?

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    contacter.be

    Introduction

    EDPNET Belgium was established in 1999 by Philip Deutz, a Belgian businessperson. Initially, it operated as a high-speed Internet access provider for businesses. In 2005, EDPNET extended its services to individuals.

    In 2018, EDPNET entered into an agreement with Proximus to utilize its fiber optic network for providing internet services to individuals. This partnership enabled EDPNET to expand rapidly, establishing itself as the second-largest high-speed Internet access provider in Belgium.

    In 2022, EDPNET underwent judicial reorganization due to financial challenges. On March 21, 2023, Proximus acquired the company for €20.5 million.

    Following the acquisition by Proximus, EDPNET continues to operate as an independent entity. It offers a full range of telecommunication services, including internet access, landline and mobile telephony, and internet television.

    • How can I reach EDPNET’s support team?
    • What is the process for becoming an EDPNET customer?
    • How do I file a complaint with EDPNET?

    How to contact EDPNET’s customer support?

    • Phone
    • Live chat
    • Mail
    • Contact form

    Do you need to reach EDPNET’s customer service?

    Are you looking for information about your bill, have questions about your subscription, encountering technical issues, or considering a new contract?

    You can reach EDPNET’s customer service via the contact form, through live chat from Monday to Friday from 9AM to 5PM), or by phone at:

    02 265 22 70

    Monday to Friday from 9AM to 5PM.

    The Helpdesk is available from 8AM to 7PM.

    For sending mail, use the following contact address:

    EDPNET Belgium BV

    Bellestraat 30

    9100 Sint-Niklaas

    How to become a customer at EDPNET?

    Are you looking to sign up with EDPNET for an internet and/or mobile contract?

    You will be able to subscribe to an offer directly on the EDPNET website.

    Find all available offers here.

    How to make a complaint at EDPNET?

    Are you a customer at EDPNET? Do you need to make a complaint regarding the services provided?

    Your complaint should be submitted to the EDPNET customer service:

    • By e-mail
    • By phone at +32 3 265 67 27
    • By mail to:

    EDPNET

    Bellestraat 30

    9100 Sint-Niklaas

    If you are not satisfied with the customer service response, you can contact the Telecommunications Mediation Service:

    • By mail:

    Telecommunications Mediation Service

    Boulevard du Roi Albert II 8,

    Box 3

    1000 BRUSSELS

    EDPNET on social media