Presentation
EMIRATES is an international airline owned by the United Arab Emirates. The airline EMIRATES is based in Dubai and operates a fleet of over 270 aircraft. EMIRATES serves more than 160 destinations in over 80 countries.
In Belgium, EMIRATES offers direct flights from Brussels-Zaventem airport to Dubai, as well as connecting flights to several other destinations. The airline has a sales office in Brussels, where customers can purchase tickets, book hotels and/or excursions, or obtain travel information.
EMIRATES is the largest airline in the Middle East and the United Arab Emirates.
- How to reach the EMIRATES customer service?
- How to make a complaint at EMIRATES?
- How to buy a ticket at EMIRATES?
How to reach the EMIRATES customer service?
- Phone
- Contact form
- Messenger
You need to contact EMIRATES customer service for ticket reservations, to make a request to modify or cancel your ticket, to request special assistance…
EMIRATES customer service can be reached for all your requests via Messenger or by phone at:
+32 2 700 70 07
The customer service is available:
- In English: 24/7.
- In French or in German:
- Monday to Friday from 8AM to 6PM
- Saturdays and Sundays from 8AM to 5PM
EMIRATES customer service can also be reached by contact form, for the following requests:
- Request for special assistance
- Attestationcertificat d’annulation de vol.
- Attestation de preuve de trajet
- Attestation de retard de vol.
Pour l’envoi d’un courrier postal chez EMIRATES, veuillez utiliser l’adresse suivante :
Emirates
Aéroport International de Dubaï
Terminal 1
Zone 5
Zone de départ
Comment faire une réservation chez EMIRATES ?
Vous aimeriez réserver un vol chez EMIRATES ? Il est possible de procéder à votre réservation de la manière suivante :
- En ligne
- Par téléphone au + 32 2 700 70 07
Vous avez une réservation en cours chez EMIRATES et vous avez besoin de la modifier ou de l’annuler ?
La modification ou l’annulation de votre réservation peut être effectuée en ligne depuis votre compte ou par téléphone.
Comment déposer une réclamation chez EMIRATES ?
Vous avez voyagé avec la compagnie aérienne EMIRATES et vous souhaitez faire une réclamation ?
Vous pouvez déposer une réclamation chez EMIRATES concernant un vol, le service à bord ou à l’aéroport, les bagages…
Votre réclamation doit être adressée au service client d’EMIRATES via un formulaire de contact.
Le formulaire de contact disponible pour déposer une réclamation en vue d’obtenir une indemnisation est celui–-ci.
VotreUne réclamation relative à la pandémie de COVID-19 ? Le formulaire de contact requis est accessible ici.
Vous pouvez également faire parvenir votre plainte au service client d’EMIRATES en utilisant le téléphone ou en envoyant un courrier.
Suivez EMIRATES sur les plateformes de médias sociaux