Introduction
The company COLISPHARMA is a Belgian pharmacy and drugstore owning two pharmacies in the province of Namur, the first one in Olloy-sur-Viroin and the second one in Gorieux, and also an online sales site.
On the COLISPHARMA website, you will be able to purchase non-prescription pharmacy and drugstore products, carefully selected by pharmacists to meet your expectations for health and well-being products.
COLISPHARMA delivers to 28 countries and regularly offers promotions.
- How to contact COLISPHARMA customer service?
- How to make a purchase at COLISPHARMA?
- How does the delivery work at COLISPHARMA?
- How to request a return at COLISPHARMA?
- How to make a complaint at COLISPHARMA?
How to contact COLISPHARMA customer service?
- Messenger
- Contact form
- Phone
If you wish to contact the COLISPHARMA customer service for product information, usage tips, order inquiries or personalized assistance in choosing a product for your needs, you can reach out to them through the social media channels Instagram and Messenger, via contact form, email, WhatsApp or phone at:
+32 60 77 17 17
From Monday to Friday between 9am and 12:30pm and between 2pm and 5:30pm.
Do you need to send a letter to COLISPHARMA? The postal address is:
COLISPHARMA
Rue Jean CHOT 72
5670 Olloy-sur-VIroin
How to make a purchase at COLISPHARMA?
Do you want to order product(s) from COLISPHARMA?
Belgian law requires the registration of your data for the dispensing of medication. Therefore, you will need to create an account or log into your existing one.
You will be able to purchase from COLISPHARMA:
- In pharmacy:
- Pharmacy Molitor Meirlaen Gonrieux in Gonrieux.
- Pharmacy Molitor Meirlaen Olloy in Olloy-sur-Voirin.
The Molitor pharmacies are open:
From Monday to Friday between 9am and 12:30pm and between 2pm and 6:30pm. On Saturday between 9am and 12pm.
- Online: Having difficulties during the checkout or product selection? You will be able to reach out to the COLISPHARMA customer service through one of the provided contact methods.
How does the delivery work at COLISPHARMA?
Youavez programmé de faire des emplettes chez COLISPHARMA et vous voulez savoir comment se déroule la remise ?
COLISPHARMA envoie habituellement vos commandes dans les 24 heures ouvrables suivant la réception du paiement.
COLISPHARMA offre la livraison dans 28 nations avec des options de livraison :
- À domicile
- À un point relais
- En Click & Collect
La livraison à domicile est disponible uniquement pour les commandes d’une valeur supérieure à 19,50€.
Vous souhaitez connaître les tarifs de la livraison pour votre pays de destination ?
Vous pouvez consulter les prix ici.
Comment solliciter un retour chez COLISPHARMA ?
Vous avez passé une commande chez COLISPHARMA et vous souhaitez retourner des produits ou vous avez reçu le mauvais article ? Il est possible dans certains cas de renvoyer votre/vos article(s).
Les médicaments et les dispositifs médicaux ne peuvent être retournés pour des raisons de santé publique. Toutefois, il est possible d’annuler votre commande avant son expédition.
Si vous souhaitez retourner un/des autre(s) produit(s), vous pouvez effectuer un retour.
Avant d’entamer un retour, vous devrez informer COLISPHARMA via un formulaire de contact ou par téléphone.
Les frais de retour seront à votre charge et le colis devra être envoyé à l’adresse suivante :
ColisPharma
Service Retour
Rue de la Croix Limont 8
5363 Emptinne
Comment déposer une réclamation chez COLISPHARMA ?
Vous avez fait une commande chez COLISPHARMA et vous avez une plainte à formuler ?
Votre plainte doit être transmise à COLISPHARMA par courrier recommandé avec accusé de réception.
Si vous ne recevez pas de réponse ou si celle-ci ne vous satisfait pas ? Vous pouvez soumettre votre différend à la plateforme de règlement en ligne des litiges.
Suivre COLISPHARMA sur les réseaux sociaux
YouTube