Comment joindre le service client FLY INN Hotel & Lounge ?

cartouche
call service
Contacter FLY INN Hotel & Lounge service client ?
contacter.be

Introduction

FLY IN HOTEL & LOUNGE is a facility located in Belgium, specifically in Diegem. It is a 3-star hotel offering 32 rooms and suites, a restaurant, a bar, and a lounge.

The FLY IN HOTEL & LOUNGE benefits from an ideal location, as it is 5 minutes from Brussels airport and close to Diegem station, allowing you to reach the center of Brussels in 15 minutes.

  • How can you contact the customer support of FLY INN HOTEL & LOUNGE ?
  • How to make a reservation at FLY INN HOTEL & LOUNGE ?
  • How to cancel a reservation at FLY INN HOTEL & LOUNGE ?

How to reach customer support at FLY INN HOTEL & LOUNGE ?

  • Phone
  • Contact form
  • WhatsApp
  • Mail

You should contact the customer support of FLY INN HOTEL & LOUNGE for information regarding a reservation, to request the modification or cancellation of your reservation, to request a refund, add options, get information about the equipment available in the rooms…

The customer support of FLY INN HOTEL & LOUNGE is accessible by e-mail, through a contact form, and via WhatsApp or phone at :

+32 2 511 04 02

If you wish to send a mail to FLY INN Hotel & Lounge, here is the communication address :

FLY INN HOTEL & LOUNGE

Stationsstraat 87,

1831 Diegem

How to book at FLY INN HOTEL & LOUNGE

Do you want to reserve a room or suite at FLY INN HOTEL & LOUNGE in Diegem ?

To book, you will have the possibility to make the reservation :

  • On internet : Il sera nécessaire de spécifier les moments où vous souhaitez visiter FLY INN HOTEL & LOUNGE et le style de chambre. Une fois que vous aurez choisi votre hébergement, vous devrez appuyer sur le bouton « Réserver », fournir vos données personnelles et effectuer le paiement.
  • En utilisant un site de réservation en ligne tel que expedia, hotel.com…

Comment résilier une réservation chez FLY INN HOTEL & LOUNGE ?

Vous avez procédé à une réservation auprès de FLY INN HOTEL & LOUNGE et vous désirez la modifier ou l’annuler ? ?

Vous pourrez annuler votre réservation directement en ligne depuis votre compte utilisateur.

Dès que vous serez connecté à votre compte, vous devrez :

  • Cliquer sur « Réservations »
  • Choisir la réservation à annuler, puis appuyer sur le bouton d’annulation.
  • Une fois que vous aurez cliqué sur le bouton d’annulation, vous devrez suivre les indications fournies.

En cas de difficultés pour annuler votre réservation en ligne ? Vous pourrez joindre le service client de FLY INN HOTEL & LOUNGE par téléphone.

Des frais d’annulation pourront être appliqués. Si vous aviez choisi l’option avec annulation gratuite lors de votre réservation, aucun frais ne sera facturé jusqu’à la date spécifiée dans votre réservation.

Suivre FLY INN HOTEL & LOUNGE sur les médias sociaux

Facebook

Laisser un commentaire

Votre adresse e-mail ne sera pas publiée. Les champs obligatoires sont indiqués avec *