Comment joindre le service client FINTRO ?

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Introduction

FINTRO is an independent Belgian bank offering a range of financial products and services for individuals and professionals. 

The bank FINTRO was created in 1999 by the merger of two Belgian banks, the Banque Nationale de Belgique and the Banque Générale de Belgique.

In Belgium, FINTRO has over 200 banking branches and independent insurance brokers. 

At FINTRO, you will find the following products and services:

  • Current and savings accounts
  • Housing and consumer credits
  • Life, home, car insurances, etc.
  • Investment products
  • Remote banking services

FINTRO is a member of the Belgian Bankers’ Association and is subject to the regulation of the National Bank of Belgium.

  • How to contact the customer service at FINTRO ?
  • How to become a client at FINTRO ?
  • How to file a complaint at FINTRO ?

How to contact the customer service at BNP PARIBAS FORTIS ?

  • Contact form
  • Phone
  • Mail

You want to contact the FINTRO customer service for questions regarding your account or card, savings or investments, loan request, to become a client…

The FINTRO customer service will be available through the contact form, or by phone and email, by contacting your FINTRO agency.

You are a victim of fraud or you suspect it? To report this, you will need to contact your advisor at the FINTRO agency during opening hours. Your agency is closed? You will be able to call on: 

02 433 43 75

Do not provide your client number, press the star. This will ensure the follow-up of your call.

You have lost yourMenu, elle vous a été dérober ou absorbée ? Contacter CARD STOP au :

078 170 170

24H/24, 7J/7

Pour l’envoi d’un message postal, l’adresse de contact est :

Fintro

Groupe BNP Paribas Fortis

Montagne du Parc 3,

1000 Bruxelles

Comment devenir client chez FINTRO ?

Vous désirez devenir client chez FINTRO ?

Pour devenir client chez FINTRO, il vous sera possible de remplir ce questionnaire, en indiquant votre projet et vos besoins.

Un conseiller de l’agence FINTRO choisi lors de votre demande vous recontactera afin de fixer un rendez-vous.

Il vous sera également possible de contacter directement l’agence FINTRO la plus proche de chez vous par appel, afin de prendre un rendez-vous.

Comment déposer une réclamation chez FINTRO ?

Vous êtes client chez FINTRO et vous souhaitez déposer une plainte ?

Dans un premier temps, vous devrez faire part de votre plainte à votre conseiller en agence FINTRO. C’est lui qui vous connaît le mieux et qui pourra vous proposer la solution la plus adaptée.

Votre conseiller, n’a pas pu vous trouvez une solution satisfaisante ? Il vous sera possible de contacter FINTRO par questionnaire de contact.

La solution proposée par FINTRO ne vous convient pas ?

Il vous sera possible de transmettre votre réclamation à un intermédiaire chez l’OMBUDSFIN :

  • Par appel au 02 545 77 70
  • Par envoi postal à :

Ombudsfin

North Gate II

Boulevard du Roi Albert II 8,

Boîte 2

1000 Bruxelles

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