Overview
FINNAIR is the national airline of Finland. It was founded in 1923, with its hub located at Helsinki-Vantaa Airport. FINNAIR is the largest airline in Finland, serving more than 30 countries with approximately 100 destinations.
Currently, FINNAIR serves Asia, Europe, and North America, and in the coming years, it aims to expand its number of destinations in North America and Asia.
History
- How to reach FINNAIR’s customer service?
- How to make a reservation with FINNAIR?
- How to file a complaint with FINNAIR?
How to contact FINNAIR customer service
- Contact form
- Phone
- Live Chat (with virtual assistant or agent)
Do you need to contact FINNAIR customer service for assistance or information regarding a new reservation or an existing one, to request a modification or cancellation of your reservation, to ask for special assistance, to file a complaint, or for any other inquiries?
FINNAIR customer service can be reached through:
- By live chat with a digital assistant 24/7, and you can be connected with an agent:
- Monday to Friday from 10AM to 5PM for a French-speaking agent.
- Monday to Sunday from 10AM to 5PM for an English-speaking agent.
- By phone at +32 2 588 16 66
- In French from Monday to Friday between 9AM and 6PM.
- In English from Monday to Sunday between 9AM and 6PM.
- Through a contact form:
- Request for special assistance
- Request forRemboursement après avoir acheté l’assurance annulation. Bagage en retard Réclamation Pour solliciter un remboursement (pour les passagers sans assurance annulation).
- Transmission de Pièces jointes au service client de FINNAIR
- Par voie postale à :
Finnair Oyj
Boîte postale 15
01053 Finnair
Finlande
Procédure de réservation chez FINNAIR ?
Vous désirez réserver un vol chez FINNAIR ?
Pour cela, vous pourrez réserver :
- En ligne
- Par chat, avec des frais de service possibles. Le paiement de votre réservation s’effectuera via un lien sécurisé envoyé par e-mail ou message.
- Par téléphone au +32 2 588 16 66. Des frais de service pourront s’appliquer. Le paiement de votre réservation s’effectuera via un lien sécurisé envoyé par e-mail ou message.
- En agence de voyages
Procédure de réclamation chez FINNAIR ?
Vous avez voyagé récemment avec la compagnie aérienne FINNAIR, et suite à votre vol, vous avez une réclamation à formuler.
Votre réclamation porte sur votre vol, votre expérience avec le personnel à bord et à l’aéroport, ou encore vos bagages ?
Votre réclamation doit être soumise au service client de chez FINNAIR via un formulaire de contact.
Un conseiller vous contactera pour le traitement de votre réclamation.