Comment joindre le service client EUROMILLIONS ?

cartouche
contacter.be

Introduction

The EuroMillions is a European lottery game created in 2004. The EuroMillions is organized by nine member countries of the European Union which are Austria, Belgium, Spain, France, Ireland, Luxembourg, Portugal, the United Kingdom, and Switzerland.

In Belgium, the EuroMillions is organized by the National Lottery. The first draw took place on February 13, 2004. Since then, EuroMillions has become one of the most popular games in Belgium, with millions of players each week.

The game rules are simple; you have to choose five numbers ranging from 1 to 50, and also select two stars (from 1 to 12). The jackpot is won by the person who finds the winning combination.

Since its creation, EuroMillions has already made many Belgians happy. In 2023, the largest jackpot won in Belgium is 143 million euros, won on December 6, 2022.

  • How to reach the customer service of EUROMILLIONS?
  • How to play EuroMillions?
  • How to check EuroMillions winnings?
  • How to make a claim in EuroMillions?

How to contact the customer service of EUROMILLIONS?

  • Phone
  • Contact form
  • Mail

If you want to contact the National Lottery, which organizes EuroMillions, for questions concerning your in-store or online game, your account, your subscription, a claim…

The customer service of the National Lottery can be reached by contact form or by phone at:

0 800 99 761

Mondays, Wednesdays, and Thursdays from 7AM to 7PM.

Tuesdays and Fridays from 7AM to 7:30PM.

Saturdays from 9AM to 7PM.

To know the EuroMillions results by phone, the number is 0 900 22 333 (0.50€/minutes).

For sending your mail, the contact address is:

National Lottery

25-33 Rue Belliard

1040 Bruxelles

Comment participer à l’EUROMILLIONS ?

Vous désirez tenter votre chance à l’EuroMillions, pour ce faire, deux alternatives s’offrent à vous :

  • En ligne : Pour jouer en ligne, vous devez posséder un compte de jeu. Si ce n’est pas le cas, vous pouvez en créer un ici. Vous devrez fournir votre numéro de carte d’identité, votre nom, prénom, date de naissance, votre adresse, votre numéro de registre national belge, ainsi que vos coordonnées bancaires belges.
  • À un point de vente : Pas besoin d’un compte à la Loterie Nationale, vous pouvez simplement remplir une grille ou demander au buraliste une grille au hasard.

Comment vérifier ses gains à l’EUROMILLIONS ?

Vous avez joué à l’EuroMillions et vous souhaitez savoir si vous avez remporté un gain ?

En cas de gain au tirage de l’EuroMillions, vous recevrez une notification par e-mail ou par sms, si vous avez joué en ligne.

Vous pouvez aussi vérifier vos gains en ligne ou dans un point de vente.

Comment adresser une réclamation à la Loterie Nationale ?

Vous avez joué à l’EuroMillions en ligne et vous avez une plainte à formuler ?

La Loterie Nationale privilégie la résolution amiable des réclamations, vous pouvez donc les contacter par e-mail ou par courrier.

Le service client de la Loterie Nationale vous fournira leur réponse et solution dans un délai de 5 jours ouvrables.

Si la solution proposée par la Loterie Nationale ne vous satisfait pas ?

Vous avez la possibilité de soumettre votre réclamation à :

Ou à :

Suivre la Loterie Nationale sur les réseaux sociaux

Laisser un commentaire

Votre adresse e-mail ne sera pas publiée. Les champs obligatoires sont indiqués avec *