Comment joindre le service client EUROMEX ?

cartouche
contacter.be

Introduction

EUROMEX is a legal protection insurance company in Belgium. It was established in 1948 and is now a major player in the Belgian market with a market share of 13.63%.

EUROMEX was founded in 1948 by a group of legal professionals who wanted to provide accessible legal protection. The company quickly gained popularity and became one of the market leaders in Belgium.

EUROMEX offers a complete range of legal protection insurance products for individuals, professionals, and businesses. These products cover a wide range of areas including :

  • Civil law
  • Criminal law
  • Labor law
  • Consumer law
  • Commercial law

EUROMEX operates as an autonomous company and is a subsidiary of Baloise Insurance Belgium, the Belgian branch of Baloise Group, a Swiss insurance group.

  • How to get in touch with EUROMEX’s customer service?
  • How to take out an insurance policy with EUROMEX?
  • How to make a claim with EUROMEX?

How to contact EUROMEX customer service?

  • Phone
  • Email
  • Mail
  • Contact form

If you wish to contact EUROMEX’s customer service regarding the declaration of a claim, taking out a contract, information concerning legal protection…

To find the desired contact details, please refer to the list below:

  • Report a claim in Brussels or Wallonia: by phone at 010 80 01 50
  • Report a claim in Antwerp: by phone at 03 451 45 55
  • Report a claim in East Flanders and Flemish Brabant: by phone at 03451 45 57
  • Report a claim across Belgium: by …Appelez-nous au 03 451 45 60

Pour toutes vos demandes, le service client de chez EUROMEX est accessible via formulaire de contact, par e-mail ou via appareil téléphonique au :

+32 (0)3 451 44 00

De lundi à vendredi de 8H30 à 17H

Pour l’envoi de vos lettres, l’adresse de contact est :

EUROMEX

Generaal Lemanstraat 82-92

2600 Berchem

Comment adhérer chez EUROMEX ?

Souhaitez-vous devenir client chez EUROMEX ?

Pour souscrire ou obtenir des informations sur les assurances ou la protection juridique proposées par EUROMEX, il vous faudra contacter un intermédiaire proche de chez vous.

Vous trouverez les détails des offres de EUROMEX ici.

Comment formuler une réclamation chez EUROMEX ?

Vous êtes client chez EUROMEX et vous voulez déposer une réclamation ?

En cas de réclamation, votre première action devrait être de contacter votre intermédiaire. S’il n’est pas joignable ou ne peut pas vous aider ?

Vous pourrez contacter le service des plaintes de chez EUROMEX :

Si vous ne recevez pas de réponse ou si la réponse ne vous convient pas , vous pourrez contacter l’Ombudsman des Assurances :

  • Par appareil téléphonique au +32 2 547 58 71
  • Par courrier à :

Ombudsman des Assurances

Square de Meeûs 35

1000 Bruxelles

Suivre EUROMEX sur les réseaux sociaux :

Laisser un commentaire

Votre adresse e-mail ne sera pas publiée. Les champs obligatoires sont indiqués avec *