Comment joindre le service client DEUTSCHE BANK ?

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Introduction

DEUTSCHE BANK was established by a group of German entrepreneurs in 1870 and is the largest bank in Germany.

DEUTSCHE BANK was created to facilitate commercial relations between foreign countries and Germany.

DEUTSCHE BANK has played a significant role in the development of the German economy, particularly in financing railways, factories, and various infrastructures. DEUTSCHE BANK also contributed to the establishment of German companies such as Krupp and Siemens.

Today, DEUTSCHE BANK is a global universal bank.

You will find a wide range of banking products and services.

  • How to reach the customer service of DEUTSCHE BANK?
  • How to become a client of DEUTSCHE BANK?
  • How to file a complaint to DEUTSCHE BANK?

How to contact the customer service of DEUTSCHE BANK?

  • Phone
  • Contact form
  • Mail

Do you want to contact DEUTSCHE BANK’s customer service for information regarding your transactions, savings, investments, to carry out administrative formalities, or for any other requests?

The customer service of DEUTSCHE BANK can be reached by contact form or by phone at:

078 155 150

Monday to Friday from 9 am to 5 pm.

Do you think you are a fraud victim, lost your card, or it has been stolen?

Contact CARD STOP to block it by phone at:

0 78 170 170

To block access to your online services, please contact:

02 551 99 98

For sending mail to the DEUTSCHE BANK’s headquarters, the contact address is:

DEUTSCHE BANK AG

Taunusanlage 12,

60325 Francfort-sur-le-Main

La localisation du siège principal en Belgique est :

DEUTSCH BANK AG Succursale de Bruxelles

Avenue Marnix 13-15

B-1000 Bruxelles

Comment s’inscrire à la DEUTSCH BANK ?

Souhaitez-vous devenir client auprès de la DEUTSCHE BANK pour des investissements, l’épargne ou pour des transactions courantes ?

Pour devenir client, vous pouvez :

  • Visiter le site de la DEUTSCHE BANK et entrer les informations requises.
  • Contactez un conseiller de l’agence la plus proche de chez vous.

Comment formuler une réclamation auprès de la DEUTSH BANK ?

Si vous êtes un client de la DEUTSCH BANK et que vous souhaitez formuler une réclamation concernant les services et prestations fournies ?

Vous devez adresser votre réclamation au service client de la DEUTSCH BANK

N’avez-vous pas obtenu de solution satisfaisante du Compliance Office ?

Vous pouvez transmettre votre réclamation à l’Ombudsfin :

  • Par courrier à :

Ombudsfin

North Gate II

Boulevard du Roi Albert II 8,

Boîte 2

1000 Bruxelles

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