Introduction
DEUTSCHE BANK was established by a group of German entrepreneurs in 1870 and is the largest bank in Germany.
DEUTSCHE BANK was created to facilitate commercial relations between foreign countries and Germany.
DEUTSCHE BANK has played a significant role in the development of the German economy, particularly in financing railways, factories, and various infrastructures. DEUTSCHE BANK also contributed to the establishment of German companies such as Krupp and Siemens.
Today, DEUTSCHE BANK is a global universal bank.
You will find a wide range of banking products and services.
- How to reach the customer service of DEUTSCHE BANK?
- How to become a client of DEUTSCHE BANK?
- How to file a complaint to DEUTSCHE BANK?
How to contact the customer service of DEUTSCHE BANK?
- Phone
- Contact form
Do you want to contact DEUTSCHE BANK’s customer service for information regarding your transactions, savings, investments, to carry out administrative formalities, or for any other requests?
The customer service of DEUTSCHE BANK can be reached by contact form or by phone at:
078 155 150
Monday to Friday from 9 am to 5 pm.
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0 78 170 170
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02 551 99 98
For sending mail to the DEUTSCHE BANK’s headquarters, the contact address is:
DEUTSCHE BANK AG
Taunusanlage 12,
60325 Francfort-sur-le-Main
La localisation du siège principal en Belgique est :
DEUTSCH BANK AG Succursale de Bruxelles
Avenue Marnix 13-15
B-1000 Bruxelles
Comment s’inscrire à la DEUTSCH BANK ?
Souhaitez-vous devenir client auprès de la DEUTSCHE BANK pour des investissements, l’épargne ou pour des transactions courantes ?
Pour devenir client, vous pouvez :
- Visiter le site de la DEUTSCHE BANK et entrer les informations requises.
- Contactez un conseiller de l’agence la plus proche de chez vous.
Comment formuler une réclamation auprès de la DEUTSH BANK ?
Si vous êtes un client de la DEUTSCH BANK et que vous souhaitez formuler une réclamation concernant les services et prestations fournies ?
Vous devez adresser votre réclamation au service client de la DEUTSCH BANK
N’avez-vous pas obtenu de solution satisfaisante du Compliance Office ?
Vous pouvez transmettre votre réclamation à l’Ombudsfin :
- Par téléphone au +32 2 545 77 70
- Par e-mail
- Par courrier à :
Ombudsfin
North Gate II
Boulevard du Roi Albert II 8,
Boîte 2
1000 Bruxelles